سگ پامرانین خرسی و عروسکی

اگر از داشتن چیزهای بامزه و کیوت لذت می برید ، اگر عاشق یک موجود بغلی و دوست داشتنی هستید که برایتان کارهای جالب و خنده دار کند ، سگ پامرانین را در اولویت های آینده خود قرار دهید . مخصوصا از نوع خرسی اش !

این سگ ها را جزو کوچک ترین سگ های خانگی طبفه بندی می کنند که حسابی بلدند خودشان را در دل صاحبشان جا کنند . چهره خندان و پر انرژی این سگ ها به شما می گوید: بیا و با من بازی کن !

اما گول ظاهر این سگ های کوچک را نخورید چرا که آن ها از نوادگان سگ های نگهبانی هستند و بسیار پر ادعا و جسور می باشند . یعنی برخلاف ظاهر کوچک و ریز خود ، در خیال خودش ، خودش را قوی و ترسناک می شناسد . برای همین باید از همان تولگی به او آموزش های اجتماعی در قبال کودکان ، غریبه و سگ های دیگر را داد که دچار مشکلات رفتاری نشوند.
پامرانین ها تو دل برو و ملوس هستند ، دلبری کردن را بلدند و خیلی هم باهوش و چابک می باشند . همین خصوصیات در افزایش  سگ پامرانین تاثیر داشته است.

سگ پامرانین بخاطر جذابیت و دلبر بودنش رو به افزایش است و چیزهای دیگر که باید درباره این نژاد بدانید این است که ، این سگ ها سگ پرانرژی و سرحالی هستند که عاشق پیاده روی و بازی کردن هستند و .

ادامه مطلب (کلیک کنید)


واردات انواع نژاد سگ کوچک ,خرسی ,پامرانین ,پامرانین خرسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه رزرو هتل اجاره ویلا و سوئیت پیام موزیک|جدیدترین موسیقی های روز جهان خنده و گریه محور مدیکال مشاور ایمنی درب های ضد حریق گرمایش برودت پارس خانواده برتر نه قلم | مرجع تخصصی پایه نهم